HTML

én

még nem tudom. majd kialakul.

Friss topikok

  • KeriStar: szia! Hát tényleg csak úgy elszáll az idő. DE ITT SÜT A NAP!!! www.keristar.blog.hu (2008.02.07. 11:41)
  • cirmos: szia! olvasgattam a blogodat, sajnálom hogy ilyen szar éved volt. az enyém is durva volt érzelmile... (2007.12.30. 22:48)

Linkblog

2008.02.07. 11:31 amerika thorne

nem bírtam tovább Lovecraft sötét történeteit,visszaadtam Tamásnak a könyvet.inkább belekezdek Veronika történetébe,aki öngyilkos akart lenni...biztosan érdekes lesz. de megint csak ténfergek,bár anyuval letapétáztuk az egyik ajtót,semmi értelmeset nem csináltam megint. munkahelyen is csak szenvedek,már rádiót sem hallgathatunk,csak 2 szünet van és szinte beszélgetni sem lehet,habár azt nem is nagyon szoktam. hát ez van,semmi mozgalmasság,de majd eljön az ideje annak is.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://eletkep.blog.hu/api/trackback/id/tr55329217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KeriStar 2008.02.07. 11:41:23

szia!

Hát tényleg csak úgy elszáll az idő. DE ITT SÜT A NAP!!!

www.keristar.blog.hu
süti beállítások módosítása